Často kladené otázky a návody


Technické potíže

Nepřišel mi od vás žádný e-mail s přístupem na webinář.

Stává se, že e-maily od nás někdy padají do spamu. Doporučujeme průběžně kontrolovat, a to jak pro zaslání odkazu na webinář, tak i při posílání dalších e-mailů. Pokud e-mail nenajdete ani ve spamu ozvěte se nám.

Je lepší povolit instalaci klienta ZOOM nebo používat prohlížeč? Doporučujeme instalaci klienta ZOOM, zajistíte si tak stabilnější přenos, zvuk a obraz. V rámci webinářů také používáme kvízy pro účastníky, které v klientovi zaručeně fungují.

Nefunguje mi ani video ani zvuk lektora.

Některé prohlížeče mohou mít s webináři problémy (nejčastěji je to případ Microsoft Internet Explorer nebo Edge). Zkuste jiný prohlížeč. Doporuču­jeme Google Chrome nebo Safari. Problémem může být i nastavení počítače. Doporučujeme se na webinář připojit v předstihu a vše v klidu otestovat.

Slyším lektora velmi potichu, ale vypadá to, že ostatní účastníci ho slyší dobře.

Zkuste připojit sluchátka nebo zkontrolujte hlasitost ve svém počítači. Pokud lektora ostatní účastníci slyší dobře, je chyba pravděpodobně na vašem zařízení.

Obraz lektora se mi seká.

Zkontrolujte připojení a sílu wi-fi, najděte místo s lepším signálem, případně zkuste na chvíli přepnout na hotspot z telefonu.

Otázky k webinářům

Co když se nemohu přihlásit na webinář v čas konání? Bude záznam? Ano, záznam vám pošleme vždy den až dva po konání webináře. Pokud vám e-mail se záznamem nepřišel, zkontrolujte si spam.

Co k webináři potřebuji?

Stačí jen telefon nebo počítač se stabilním připojením a ideálně s nainstalovaným ZOOM klientem.

Mohu se lektora ptát?

Ano, na webináři k pokládání otázek slouží chat, kterému se lektor věnuje.

Uslyší mě lektor?

Ano, ale počkejte až vás lektor vyzve k připojení. Pro komunikaci s lektorem vám slouží primárně chat. Pokud se zúčastníte malého webináře do 20 lidí, můžete si zapnout zvuk a s lektorem komunikovat.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Ozvěte se nám, rádi ji zodpovíme. E-mail: info@branakekniham.cz

Jak zakoupit webinář a vytisknout doklad o zaplacení - videonávod.


Jak zakoupit pracovní listy nebo e-produkty - videonávod.

Jak proběhne nákup a stažení e-produktu?

  1. Na produktové stránce, klikněte na tlačítko "ZÍSKAT přístup", pod obrázkem vybraného elektronického produktu.
  2. V internetovém prohlížeči se otevře okno pro úhradu poplatku v platební bráně PAYS. Zde zadejte svůj e-mail a proveďte úhradu.
  3. Po úspěšné úhradě, si můžete stáhnout potvrzení o úhradě. Jednoduše klikněte na odkaz s číslem, vedle označení paragon.
  4. Po provedení úhrady Vám do mailu pošleme heslo pro přístup do elektronického produktu.
  5. Zvolený elektronický produkt si stáhnete, kliknutím na jeho obrázek. Po kliknutí se soubor načte ve vašem internetovém prohlížeči, nebo se stáhne do vašeho počítače.
  6. Při otevření souboru budete vyzváni k vložení hesla, které jste obdrželi v mailu.
  7. Po vložení hesla a potvrzení, se soubor otevře.

V případě problémů s nákupem nás kontaktujte na info@branakekniham.cz.