Obchodní podmínky pro pořádání webinářů

Poskytovatel služeb webinářů Ing. Libor Štěpán se sídlem Záhumní 647, Dolní Bousov identifikační číslo: 61103659, zapsaný v živnostenském rejstříku vedeném úřadem příslušným podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Magistrát města Mladá Boleslav.

Všeobecné obchodní podmínky pro vzdělávací akce:

Účastnický poplatek zahrnuje:

  • Vstup na akci pro jednu osobu prostřednictvím odkazu zaslaného na e-mail

  • Školící materiály dle popisu akce

  • Přístup k záznamu webináře dle popisu akce

Provedená registrace je závazná. Zrušení registrace musí být provedeno písemnou formou na email info@branakekniham.cz a podléhá storno podmínkám uvedeným níže.

Všeobecné storno podmínky: Zastoupení účastníka jinou osobou je možné bez dalšího poplatku.

  • Zrušení účasti na akci ve lhůtě do 30 dnů před akcí - bez poplatku

  • Zrušení účasti na akci ve lhůtě do 20 dnů před akcí - storno poplatek /manipulační poplatek ve výši 50 Kč

  • Zrušení účasti mezi 15. a 6. dnem před akcí - storno poplatek ve výši 50% účastnického poplatku

  • Zrušení účasti 5 a méně dnů před akcí - 100% účastnického poplatku

  • V případě nenaplnění webináře si organizátor vyhrazuje právo tento nejpozději 1 den před jeho konáním zrušit. V případě zrušení webináře, je jeho účastníkům nabídnuta účast na stejném webináři v jiném termínu nebo vráceno kurzovné v plné výši.

Platba účastnického poplatku: Po provedené registraci budete přesměrování do platební brány Pays. Potvrzení o provedení platby Vám bude společně s potvrzením o registraci zasláno na Vámi uvedený e-mail. Odkaz pro účast na webináři Vám bude zaslán nejpozději dva dny před konáním akce nebo neprodleně po úhradě kurzovného.

Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši před termínem konání akce bezhotovostně prostřednictvím platební brány Pays nebo bankovním převodem.

V případě jakéhokoli problému s registrací či úhradou nás kontaktujte na telefonním čísle 608 943 719