Obchodní podmínky pro pořádání webinářů

Poskytovatel služeb webinářů Ing. Libor Štěpán se sídlem Záhumní 647, Dolní Bousov identifikační číslo: 61103659, zapsaný v živnostenském rejstříku vedeném úřadem příslušným podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Magistrát města Mladá Boleslav.

Všeobecné obchodní podmínky pro vzdělávací akce:

Účastnický poplatek zahrnuje:

  • Vstup na akci pro jednu osobu prostřednictvím odkazu zaslaného na e-mail nebo shlédnutí záznamu

  • Školící materiály dle popisu akce

  • Přístup k záznamu webináře dle popisu akce

Provedená registrace je závazná. Zrušení registrace musí být provedeno písemnou formou na email info@branakekniham.cz a podléhá storno podmínkám uvedeným níže.

Všeobecné storno podmínky: Zastoupení účastníka jinou osobou je možné bez dalšího poplatku.

Po uhrazení je částka nevratná, krom uvedeného dále. V případě nenaplnění webináře si organizátor vyhrazuje právo tento nejpozději 1 den před jeho konáním zrušit. V případě zrušení webináře, je jeho účastníkům nabídnuta účast na stejném webináři v jiném termínu nebo vráceno kurzovné v plné výši.


Platba účastnického poplatku: Po provedené registraci budete přesměrování do platební brány Pays. Potvrzení o provedení platby Vám bude společně s potvrzením o registraci zasláno na Vámi uvedený e-mail. Odkaz pro účast na webináři Vám bude zaslán nejpozději den před konáním akce. V případě zakoupení záznamu, bude tento zpřístupněn do 48 hodin od uhrazení poplatku.

Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši před termínem konání akce bezhotovostně prostřednictvím platební brány Pays nebo bankovním převodem.

V případě jakéhokoli problému s registrací či úhradou nás kontaktujte na email info@branakekniham.cz